ANUNȚ IMPORTANT
(În atenția celor care s-au înscris în Programul Rabla Local)
Începerea înscrierilor persoanelor fizice la Programul Rabla Local la nivelul UAT Municipiul Bârlad
Primăria Municipiului Bârlad anunță deschiderea sesiunii de finanțare a Programului privind casarea autovehiculelor uzate pentru solicitanții de pe raza Unității Administrativ-Teritoriale Municipiul Bârlad, începând cu data de 05.10 2023.
Persoanele fizice pot depune cererile de finanțare și documentația aferentă (care se găsesc în Procedura internă și Anexele nr. 1, 2, 3 și 4) prin:
- E-mail: gospodarie@primariabarlad.ro
- Registratura Primăriei Municipiului Bârlad
După depunerea documentelor beneficiarii acceptați vor fi invitați pentru încheierea contractelor de finanțare.
După încheierea contractelor de finanțare, beneficiarii vor casa autovehiculele uzate și le vor radia din circulație și din evidentele fiscale ale Municipiului Bârlad.
Transmiterea adeverinței de dezmembrare și dovada radierii din circulație se va face de către beneficiar în termen de 30 zile de la încheierea contractului.
Plata stimulentului se va face în termen de 30 zile de la transmiterea adeverinței de dezmembrare și a dovezii radierii din circulație.
procedura interna program Rabla Local
Anexa 3 – Cererea de participare la Programul privind casarea autovehiculelor uzate – coproprietari
Anexa 2 ACORD PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Anexa 1 Cerere de participare_28.07.2023