Vremea bună le permite echipelor de constructori sa recupereze din timpul pierdut, altfel încât sa încercăm sa ne incadram în termenul asumat pentru finalizarea proiectului de Mobilitate Urbană, etapa modernizare strada Vasile Parvan.
Faza de asfaltare pe această arteră rutieră a ajuns între Casa Subțirelu și intersecția cu strada Cpt. Grigore Ignat (FEPA), unde s-a turnat și al doilea strat. În curbă, momentan se excavează pentru montarea rețelei pluviale, urmând a se balasta.
În paralel cu turnarea covorului asfaltic, se lucrează la pavarea trotuarelor. Zilele acestea s-au montat pavele pe trotuarele de pe ambele părți ale străzii, între intersecția cu strada Siret către FEPA.
”Merg aproape zilnic pe acest șantier pentru că e cu atât mai important ca lucrarea să fie finalizată cât mai repede, având în vedere dificultățile din trafic de pe Republicii și străzile secundare. Din păcate, graficul lucrărilor a fost dat peste cap de o serie de probleme tehnice descoperite în momentul decopertării de asfaltul vechi. Nu poate ști nimeni ce se află sub pământ, decât când sapi. De exemplu, pe anumite porțiuni, din pricina stratului mare de nisip, s-a lucrat foarte greu la montarea canalizării pluviale. În alte locuri, erau probleme la rețelele de alimentare cu apă și de canalizare. Am fost nevoiți să batem pasul pe loc din cauza lipsei de mobilizare a firmelor care lucrează în alte proiecte, care nu sunt ale primăriei dar care se intersectează cu ale noastre. Nu putem turna asfalt peste tevi sparte. Am așteptat să-și rezolve ei problema, uneori foarte greu, cu nervi, cu somații, cu ultimatumuri din partea noastră. Nu e ușor să existe în derulare atât de multe proiecte dezvoltare, cu lucrări care nu s-au făcut niciodată la Bârlad. Important e sa ducem totul la bun sfârșit, iar bârlădenii să se bucure de un oraș civilizat, cu străzi și trotuare fără gropi, cu spații verzi îngrijite, rețele de utilități noi, care să mai țină 100 de ani de acum încolo”, a declarat primarul Dumitru Boroș.